I´m still here

Kanske dags med ett litet livstecken?
Jag är nog inte den flitigaste bloggaren man kan hitta, men nu kommer iaf ett litet inlägg. Det har mest blivit att uppdatera min foto-blogg, men även där är det glest mellan inläggen...

Det har inte hänt något världsomvändande sen sist så istället för att försöka knåpa ihop en halvtråkig "resumé" tänker jag bara visa några kort och LO's som jag har gjort. Har några till, men de har jag inte fotograferat ännu...

Nu till helgen har Pysslarna julträff och då ska jag försöka tillverka lite julkort. Visar dessa sen.

Först 2 LO´s...

Sommaren bjuder emellanåt även på störtregn.


Jag och systersonen har bakat chokladmuffins.

...och så några kort (klicka för större bilder)
   
   

Kram!

/Ali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0