Pysselhelg

Förra helgen var jag på Pysslarnas årsmöte och träff i Högsön. Det var en perfekt helg att tillbringa inomhus med tanke på att lördagen bjöd på 31 graders kyla och söndagen var väldigt snöig.
Tjejerna som stod för träffen hade ordnat det hela jättefint med gemensam lunch, smörgåsar och fikabröd samt roliga utmaningar att delta i. Jag är ju ingen snabbscrappare så jag hann bara vara med i en av tävlingarna, och den vann jag faktiskt! Glad!
Varje gång jag har varit på träff är jag så fylld av inspiration och vill bara fortsätta pyssla, men sen när jag väl är hemma kommer jag inte igång. "Jag ska bara..." innan jag sätter mig, och sen har kvällen gått. Måste bättra mig... ;-)

Till helgen, när det är dagsljus, ska jag fota mina alster och lägga upp dem här.

Nu säger jag go´natt!

Kram
/Ali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0