Mars-bidrag

Under mars har jag skickat in bidrag till några utmaningar/tävlingar. Jag brukar ofta tänka att jag ska vara med i olika tävlingar men i slutändan blir det sällan att jag skickar in något.

Först ut är Scrap-Perras tävling där man fick skapa fritt, dock med några måsten. Det blev en LO med foton från när Lukas var pyttig...


Nästa är en skisstävling hos Stellas. Här har jag scrappat foton från min Londonresa för många år sedan:


Sist och minst är mitt bidrag till Pysslarnas mars-tävling där vi skulle göra påskkort.
Fick inspiration av E och gjorde ett kort med inbyggda chokladgömmor.




Nästa helg är det dop för Signe, systerdottern, så innan dess behöver jag knåpa ihop ett dopkort. Visar det sen...

I dag tog jag ledig från jobbet. Mest har jag donat hemma, men hann med att bjuda Å på lunch och hade lagat laxsoppa efter ett nytt recept. Med lite egna initiativ utanför receptet blev den rätt god... :-)

Trevlig helg allihopa!

/Ali


Kommentarer
Postat av: Annsia

Härliga alster du har gjort! Påskkortet är jättefint och kul att få med chokladgömmor.

2011-04-02 @ 17:04:31
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Päivi

Hej!

Åh vad fina layouter. Härliga. Och påskkortet = Underbar och mumsig. Två saker jag älskar med den, förutom att den är så fin, är chokladen och PionDesigns papper :o)

Fiffig vikning!

2011-04-07 @ 13:26:34
URL: http://paivja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0