Rapport från huvudstaden

I torsdags em flög jag ner till Stockholm och landade i härlig 18 graders värme! Lika varmt i går men tidigt på kvällen började det regna. Vår planerade grillutflykt ställdes in och vändes till en Kista Gallerian-utflykt där vi även åt riktigt god middag.
I dag fick jag först skjuts av A till en båttillbehörsbutik där jag köpte nå´n styrnings-grej till båten för endast 4990 svenska riksdaler! Har man sommarstuga på en ö är det rätt trevligt att kunna ta sig dit, så det var bara att betala och se glad ut! Därefter åkte jag för första gången in till city och mötte upp S. Vi strosade runt lite innan vi satte oss på café och surrade och sen följde jag med henne hem så jag fick träffa P och småttingarna L och N. Två små sötnosar!
Tyvärr har det inte varit lika skönt väder idag, det har blåst ganska kallt men jag hoppas det blir varmare i morgon. Då är planen att åka in till city och bl a försöka leta skor, men det slutar väl som vanligt... ;-)

- - - - -

Idag är det tre år sedan pappa dog... 
Saknar.

- - - - -

Kram från mig!

/Ali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0