Sommarställe i snö

Idag har jag varit ut med en soffa och ett slagbord till stugan. Eftersom stugan ligger på en ö är det enklast att köra ut större grejer på vintern i stället för att krångla med sånt i båten. Det var VÄLDIGT mycket snö där och jag fick skotta mig fram till dörren. Det har varit ett strålande väder och nästan alla stuggrannar var på plats. Kul!
Här är några bilder:



Här under snöhögarna är altanen...


Snart inne...




Och där, halvt begravt i snö, ligger bastun...
Jag erbjöd grannen R att låna bastun mot att han skottar sig in... (tror inte att han nappar).

Det var en härlig dag och jag hade tur att få hjälp av Å, mamma och G. Hade aldrig fixat det annars.

Suss gott!

Kram
/Ali


Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

Finfina bilder!! Härligt väder det var idag.

Nu ska jag också sussa.



KRAM

2010-03-22 @ 00:42:07
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Blommig

Underbara bilder! Soligt och fint, men FY så mycket snö. Förstår att du fick slita ett tag innan du kom dig in!

Kram på dig min vän

2010-03-23 @ 06:25:38
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: mamma

Tack för att jag fick vara med! :-)

Och finfina bilder som vanligt.

2010-03-23 @ 11:11:29
Postat av: Jeanette

Denna vinter klår de senaste åren med hästlängder när det gäller snö! Är SÅ less nu och vill ha sommar! Men fina bilder blir det ju en sån där dag! Ha det gott!

2010-03-23 @ 22:42:52
URL: http://jeaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0