??

Har haft en bra helg som började med en trevlig kväll hos vännen E och hennes söta barn. Blev bjuden på god taco-middag och tecknad film med 3-åringen. På lördag var det först mysig fikaträff med M och C, och sen hade jag syster med familj på middag och på söndag umgicks jag med mamsen ett tag på dan. Det har alltså varit en trevlig och bra helg.
Nu är det måndag kväll och under dagen har jag känt att jag blivit mer och mer nedstämd. Varför? Vad har jag att känna mig nere över? Måste jag alltid tänka och grubbla så jäkla mycket över saker. Jag blir så less på mig själv. Önskar att jag kunde knäppa med fingrarna och skaka på huvudet så att olutskänslan försvann.
Det känns nog bättre i morgon... men vem kan somna med en klump i magen?

Kram

/Ali


Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

KRAM till dig vännen!

2010-03-09 @ 23:08:29
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch ja. Ibland är det bara BLÄ! Saker som gnager i en, saker som vill äta upp en inifrån. Du är en underbar människa med massor av underbara människor omkring dig som älskar dig för den du är. Älskar dig Anneli och jag hoppas du biter tillbaka på den lilla demonen som försöker äta på dig. Massor av kramar!

2010-03-12 @ 20:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0