Några små skapelser

Jisses vad tiden springer iväg. Jag tycker det var nyss man höll på att planera för jul- och nyårsfirande.

När det var så kallt som i förra veckan gick jag nästan i ide. Kom hem efter jobbet, åt middag och sen var den enda vettiga sysselsättningen att gömma sig under varma filtar och vänta på att det skulle bli varmare. Att hälsa på någon som inte kunde låna ut ett eluttag till bilen var helt uteslutet. När men är inne kan man i alla fall pyssla så jag gjorde ett kort till lilla Elvira som fyllde 2 år i söndags. Idén till vikningen fick jag av Ejja.


Jag och Viktoria köpte present tillsammans och hon fick en Mumin-tunika i turkost med tillhörande tights som vi hittade på Lindex. Det är glitter i blommorna på tunikan - supersött!
 


Hittade ett kort som jag har gjort tidigare men inte visat, så här kommer det:


Och när jag lika håller på så kommer även den utlovade asken som var en julklapp till mamma med 2 armband i.


Det var allt för ikväll.


Sov gott!

/Ali


Kommentarer
Postat av: Maria i Råneå

Vad du är fiffig/pysslig! Finfint blev det!

2010-01-15 @ 19:10:08
Postat av: Jeanette

Härliga alster!! Asken blev kanonfin!!

2010-01-18 @ 14:32:01
URL: http://jeaste.blogg.se/
Postat av: Sussig

Znyggt!

Du har en award/utmaning i min blogg.



Kram Sussi

2010-01-28 @ 17:19:14
URL: http://sussigspyssel.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0