Måndag...

I helgen har jag varit på scrapträff med goa och härliga vänner. Vi styrde kosan mot Skellefteå där vi pysslade heeela dagen lång. Som sig bör blev det även en del kaffe, godis och skratt. En toppendag med andra ord!!
Här är två skapelser:
En LO som jag gjorde till en skisstävling som jag hittade hos Ami och så här blev den:


Ett litet alla hjärtans-kort blev det också, och det vann jag faktiskt 2:a pris med :-)



Har ju också lovat visa det andra stafflikortet som jag gjorde på Pysslarnas träff på Porsön, och här kommer det:


Jag brukar ofta tycka att måndagar går ganska snabbt på jobbet, men idag var det rena motsatsen. Tiden har sniglat sig fram och jag har bara längtat hem till soffan och en tjock pläd. Det känns som att en förkylning är på antågande så jag ska försöka kurera mig med en kopp Roiboos hallon/yoghurt-the. Kanske blir det en kula glass också...

Nu ska jag se vad dom hittar på i "Halv åtta hos mig".

Kram på er!

/Anneli


Kommentarer
Postat av: Ami

Mmm, vilken underbar layout, den ger verkligen sommarkänsla. Det var en riktigt fin detalj med blingen på swirlsen. Tack för att du är med i min utmaning.

2010-02-08 @ 20:12:31
URL: http://amispyssel.blogspot.com/
Postat av: Malin-Helena

Härligt kort till LO'n! Gillar verkligen stilen på det nedersta kortet :)

2010-02-10 @ 19:06:47
URL: http://www.malin-helena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0