Racervecka

Veckan började med en jätteseg måndag, men det var nog bara för att jag inte kände mig helt kry, för sen visslade det bara till så blev det fredag... Härliga fredagkväll - bästa tiden på veckan med hela helgen framför mig.



Den här helgen har Pysslarna en cybercrop som jag ska försöka delta i så mycket jag hinner, men har lite annat inplanerat också, så det återstår att se hur mycket det blir.

Nu blir det kycklingsallad till middag och kanske ett glas rött också... ;-)

Önskar alla en mysig helg!

Kram från mig

/Ali


Kommentarer
Postat av: Peter

Du trickade ju ihop en hel del i helgen, gillade spillbits LOen!



Trevlig dag!

2010-02-16 @ 09:33:27
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0