Söndag 18

Söndag kväll och en ny arbetsvecka runt hörnet. I helgen har jag umgåtts med vänner och familj utan att ha några måsten inplanerade. Skulle egentligen ha varit på scrapträff men den blev inställd och ärlligt talat kändes det rätt skönt. Det enda pysslande jag har gjort är ett halsband till mamma.
Idag var jag in till Åhléns och köpte tyg till en ny köksgardin. Min symaskin är (tyvärr) inte så samarbetsvillig så snälla mamma har lovat stå för sömnaden. Ska dock klippa och nåla själv. Återkommer med resultatet, men jag kan iaf säga så mycket som rosa, grönt, mycket mönstrat och somrigt... :-)

Jag fyllde år förra veckan och blev firad både av familj och söta vänner. Mamma gav mig en höstol, nå´t jag har velat ha lääänge. Superbra att förvara tjocksockar m.m. i. Fick också fina smycken och scrapprylar.


(klicka för större)

För några helger sedan var det scrapträff och mässa i Öjebyn. Vi var ca 10 från Pysslarna som åkte dit och hade en trevlig helg. Som vanligt var jag inte superproduktiv, men lite fick jag iaf gjort, visar några alster här:

Jag har ju haft svårt för spets och att ha för mycket "lull-lull" på mina alster, men här kändes det som att det skulle passa fint så det blev premiär för både spets, metall och nålar...




Här är en LO från i jättevarm och solig dag i somras när jag och Viktoria tog en tur till Café Rävasten. Lite kul att scrappa så somriga bilder mitt i vintern när vinden och snön yr utanför fönstret.

 



Nu om några minuter är det måndag så jag ska krypa ner under täcket.

Kram!

/Ali


Kommentarer
Postat av: Majsan

Vad fina bilder och scrapkort! ...och fikat - se vad jag missade när jag var hemma och var sjuk! Måste komma förbi nästa vecka och hälsa på! (Även om fikat är slut! : )

2010-04-20 @ 07:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0