Tävling för cupcakes-fans

Jag har hittat en tävling hos Kalasgott där man kan vinna ett helt kit från Lyckas med Mat. Det är ett kit som innehåller prylar för att dekorera söta cupcakes med. Butiken är fylld med massor av jättefina och användbara prylar.
Om jag fick välja tre favoriter just nu så skulle det bli en turkos gjutjärnsgryta från Le Creuset, gasbrännaren Turboflame Art och den här lilla röda mjölkkannan, också den från Le Creuset. Tyvärr har jag inte hittat några guldbyxor så jag får nöja mig med att titta och drömma... Nu ska jag drömma att jag vinner cupcake-kittet till att börja med... :-)

   

(Bilderna är lånade från Lyckas med Mat.)


Prova lyckan och var med att tävla du också...

Kram!

/Anneli


Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

Håller tummarna för dig, jag känner att jag orkar inte tricka med denna tävling.

Men jag hoppas hoppas att du kniper vinsten vännen!!



Stor kram!

2010-04-21 @ 20:45:46
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0