När är "plötsligt"??

Jag tillhör inte dom som köper lotter varje vecka, eller ens varannan, men när jag väl gör det är jag nästan övertygad om att NU... nu jäklar är det vinst! Det är det aldrig. Inte annat än 25 eller 50 kronor möjligtvis, vilket blir nya lotter men sen är det stopp.
Tänk dom som vinner massor med miljoner, mer än vad som går att göra av mig på "normalt" sätt. Blir dom lyckligare? "Nej, man blir inte lyckligare av pengar" säger dom flesta, och det håller jag med om, men man blir väl i alla fall inte mindre lycklig? Eller? Jag lovar att berätta om "plötsligt" inträffar.

Jag hittade en LO från Lukas dop som jag inte har visat. Jag ville hålla den ganska "ren" och har därför inte så mycket dekorationer.

Jag har också gjort ett bidrag till Pysslarnas april-utmaning, men det visar jag när inlämningstiden har gått ut.

Nu är det sent (som vanligt) och jag ska skynda mig till sängen.

Kram!

/Ali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0