Scrappat

Jag har varit på scrapträffar de två senaste lördagarna. Jätteroligt att pyssla hela dagarna, men tyvärr blir det ju inte mycket annat gjort... Nu måste jag ägna nästa helg till att få lite ordning i hemmet. Har planer på att göra om i sovrummet, så jag behöver ta en tur till färgaffären och förhoppningsvis hitta några fina tapeter... ELLER så målar jag bara... ELLER så blir det en tapetfond och resten målat... hmm, inte lätt att bestämma.

Jag har tre födelsedagar på gång de närmaste 2 veckorna så jag har gjort några kort nu på träffarna. Ett av dem måste jag vänta med att visa men de andra två ser ut så här:





Det blev 2 LO´s också. Jag bestämde mig för att göra dom i storleken 8x8'' och det var faktiskt en smidig storlek att arbeta med, särskilt när man inte vill ha alltför mycket lull-lull på layouterna. "Modellen" är systersonen som är en riktig guldklimp, men jag är förstås ganska partisk, haha.

 



Det var allt för denna gång!

Kram
/Ali

Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Tack för besöket ikväll!

Det är finfina saker du scrappat och jag är inte...hmm...avens för att du varit på scrappträffar...hi,hi.



Ses snart igen!

Kram

2009-03-03 @ 21:27:40
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Blommig

Dina kort och Lo's är underbara! Formatet 8x8 är kul att jobba med. kram på dig

2009-03-05 @ 09:21:20
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: jenny hoberg

vad fina detaljer , vad duktig du är.

jag var inne på scrappiz och började titta omrking



mvh jenny

2009-03-10 @ 13:51:22
URL: http://www.lantligkreativanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0