Helg med grusade planer

Jaha, då var det äntligen fredag och jag har sett fram emot en helg utan något annat inplanerat än att jag skulle ta tag i mitt sovrumsprojekt.
Det var vad jag trodde.
Istället blir det jobb både lördag och söndag... tjolahopp tjolahej!
Jag och min kollega J fick i veckan veta att vi måste vara klara med årsbokslutet redan nästa vecka i stället för sista mars som först var bestämt. Det är med andra ord bara att rulla upp ärmarna och sätta fart. Tack och lov har vi liiiite modernare hjälpmedel än denna: 





Förhoppningsvis får alla ni andra en
betydligt roligare helg!

Kram
/Ali

Kommentarer
Postat av: Blommig

Hej! Trist att du måste jobba men du kanske får igen tiden på nått annat vis!

kram

2009-03-07 @ 16:12:25
URL: http://shipp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0