Snö, snö, snö...

... och ännu mera snö. Nu har det snöat i flera dagar och jag börjar nog tycka att det räcker nu. ;-)
Så här såg det ut på min balkong tidigare idag... väldigt vitt! Dagar som denna känns det rätt bra att bo i lägenhet och inte ha en gårdsplan som måste skottas.



 

Vädret har inte direkt inbjudit till några uteaktiviteter så idag har jag bara varit hemma och haft en lugn och skön söndag med lite bokläsande, TV-tittande, och liiite surfande... Man kunde ju tro att jag skulle ha scrappat, men konstigt nog har det inte blivit av. Inspirationen har inte riktigt funnits där så det får bli en annan dag. Jag behöver göra några grattis-kort, men än är det gott om tid.

I går kväll var jag bjuden på surströmmingsfest hos A och M!! Japp, det stämmer, suris mitt i vintern, haha, men det var gott och mycket trevligt. Jag fick i mig hela 5 stycken vilket är rekord, jag brukar inte äta fler än 3, max 4. Dom var dock väldigt små!

Nu ska jag koka lite vatten och göra en kopp the, sen om en stund är det Beck som gäller på TV.

Kramis från mig!
/Ali

Kommentarer
Postat av: Anette

Grattis till det nya fina typsnittet! Snyggt och lättläst...



Kram från Mamma

2009-02-08 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0