Äntligen snö... och några julkort

Och till slut blev det då vinter på riktigt. Äntligen! Trots kylan (- 19 grader idag) och trasig dragkedja i dunjackan så är jag såå nöjd med både att det blivit kallare och att det kommit snö. Det är så mycket ljusare och trevligare. Dessutom blir det ju lite lättare att fatta att det faktiskt är julafton om 8 dagar. Jisses vad tiden springer iväg. De flesta julklappar är dock inhandlade, det är bara några svåra "fall" som jag inte har avklarat ännu.

Jag har knåpat ihop några julkort, men tyvärr hann jag få iväg ett gäng utan att komma ihåg att fotografera dem så det jag kan visa här är "några snabba" och ett lite mindre snabbt...



 

Jag har provat göra ett sk Trishutter-card också som jag även har skickat in till Pysslarnas julinspiration. Det var kul att göra men aningens tidskrävande. Så här blev det. Måste dock säga att färgerna verkligen ser mysko ut... bl a så är det beige-aktiga pappret i själva verket grönt...








Gjorde även några God Jul-tags att sätta på julklapparna. Visar bara en för alla ser likadana ut.



Nu ska jag dyka in under duntäcket... är übertrött efter några alldeles för sena kvällar.

Kram på er alla!

/Ali


Kommentarer
Postat av: Jeanette

MYCKET fina kort har du gjort- särskilt det där krångliga! Kanske man nån gång ger sig på att testa den sorten..



God Jul!

2009-12-20 @ 12:35:03
URL: http://jeaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0