Nejdå...

... jag har inte gått upp i rök, även om det kanske är vad ni, kära besökare, tror... 
Kan (tyvärr) inte ens skylla på att jag har pysslat så mycket att jag inte hunnit blogga. Har inte rört varken papper eller lim på flera veckor, men nu ska det bli ändring!! Nu i helgen är det äntligen dags för årets PYSSELMÄSSA. Det ska bli så himla kul att träffa alla glada tjejer och även få ett och annat gjort. Jag har anmält mig till en nybörjar-workshop i smyckestillverkning. Jag har ingen aning om vad man kommer att lära sig, men det ska bli kul att prova på. 

I brist på annat visar jag några LO´s med resebilder som jag har gjort tidigare.







Efter helgen hoppas jag på att kunna visa några nya alster!

Kram till er alla som tittat in trots att det inte hänt så mycket under ganska lång tid.

/Ali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0