Blandade skapelser...

För ca en månad sedan var jag till Skellefteå på Scrapeventet 2011 tillsammans med några pyssliga vänner. En av dem var Jenny som äger Pion Design, och när vi kom fram fick vi varsin överaskning av henne: hela hennes nya pappersserie "sagan om våren"!  Tack snälla Jenny!

Jag gjorde detta kort som jag faktiskt blev rätt nöjd med... Jag använde mig av papprena "Tulpanknopp" och "Vårtecken" samt bild och bård från Bildark och Klippark.
I morgon ska jag ge bort det till min faster som fyller år, hoppas att hon gillar det. :-)

 



Scrapklubben Pysslarna brukar ha månadsutmaningar, och här är mina bidrag till de två senaste:
Först ut är Januaris där vi skulle inspireras av en skiss och färgerna svart, rosa, beige och gult:
Jag gjorde en LO i formatet 8x8 till ett album om systersonen.



Till februaris tävling knåpade jag ihop detta:

Här skulle vi använda oss av saker (teknik, material eller verktyg) som börjar på varje bokstav i "FEBRUARI". Min lösning blev följande: F - Fjärilar; E - Embossingfolder; B - Blommor; R - Rosor; U - Uggla; A - Altrat; R - Rhinestones; I - Inkade kanter.

Kram!

/Ali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0