Ny blogg skapad!

Jag ska inte sluta med den här bloggen, den fortsätter som vanligt, eller förhoppningsvis lite bättre än "vanligt", fniss. Har ju inte direkt överproducerat inlägg...

Anyway...
Jag har hoppat på en fotoutmaning som kallas 365 foton 2011.
Det går ut på att man ska göra 365 inlägg under 2011 med ett foto i varje. Fotot ska vara kopplat till ett tema utifrån en lista på 365 olika teman. Vissa svårare än andra, men det är tillåtet att byta ut upp till 52 teman till något man väljer själv.
Jag tycker att det verkar vara en jättekul idé, och tanken är att jag ska komma igång med fotograferandet mer och tvingas utmana mig själv att vara lite mer kreativ, för vissa teman känns riktigt kluriga.

För att få bättre struktur på det hela och lättare veta hur många inlägg jag gjort har jag skapat en ny blogg där jag kommer att publicera mina foton. Än så länge har jag bara hunnit med 4 inlägg, men besök gärna nya bloggen, alis photo, ändå!

Ha det bra!

Kram
/Ali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0