Sista i första

Så har redan hela januari gått... Inte passerade väl tiden så här snabbt förr??

Jag har jobbat väldigt mycket de senaste veckorna, så den här helgen hade jag bestämt mig för att vara ledig vilket jag också har varit. Lovely! På lördag var det "fika-på-stan" som gällde, trevligt! Det har öppnat ett nytt café som vi skulle testa, men det var fullt så det fick bli T.A.´s istället som alltid är bra.
På kvällen kom V hit och vi såg Robinsson-finalen. Jag har inte alls följt med i programmet så jag hade ingen egentlig favorit, men det var ju kul att en kille från Ske-å vann...

Jag har skickat in ett bidrag till Pion Designs januaritävling. Det gällde att lifta Blommigs LO och så här ser min tolkning ut:

Det är Lukas som drömmer sig bort mellan tuggorna när han blir matad med spagetti och köttfärssås dagen efter midsommarafton. Jag gillar bilden jättemycket, tycker om stillheten i den.

Jag har gjort ett till s.k. staffli-kort också, men batteriet i kameran la av när jag skulle fota så det visar jag en annan gång.

Nu ska jag ta en kopp te och dra filten omkring mig och kolla på film. :-)

Kramar

/Ali


Kommentarer
Postat av: Annsia

Vilken härlig LO! Nyfiken på att få se stafflikortet också. Är lite sugen på att prova att göra ett sådant.

2010-02-01 @ 22:14:33
URL: http://annsias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0