En award!

Så kul! Jag har fått min första award med inbyggd utmaning...
Tack snälla Sussi!

Med den ingår det att jag ska kopiera awarden till min blogg och länka till personen som jag fick den av. Jag ska berätta sju intressanta fakta om mig själv. Sen ska jag välja sju andra bloggar att ge awarden till samt länka till deras bloggar och lämna en kommentar att dom har fått en award.

Då kör vi:

Sju intressanta (?) fakta om mig:
- Älskar att pyssla, men tar mig för sällan tid att göra det.
- Är beroende av Försvarets hudsalva.
- Måste slå på TV´n en stund, även om jag kommer hem sent.
- Jag får obehagsrysningar och gåshud av hack i naglarna.
- Är rädd för att behöva bli sövd.
- Gråter till film, sorglig som lycklig.
- Är Queen-of-snooze på mornarna.

Jag vill ge awarden vidare till:
Eivor, Jeanette, Johanna, Catta, Annelie, Erika, Jonna

Känn dock inget tvång att vara med, det är helt frivilligt!

Kram

/Ali


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Vad kul att du ger mig en award! Jättetack! Den ska jag ta itu med strax...

Låter intressant det där med tvn fniss..



Ha en fin helg

Kram Johanna

2010-01-29 @ 09:02:34
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0