Glad av lite blommig plåt?

Ja, det kan tydligen iaf jag bli... I går på lunchen kikade jag in till Fröken April nere i järnvägsstationen. Där hittade jag en supersöt liten burk/låda i plåt som jag bara var tvungen att köpa. Hela butiken är jättemysig och fylld med små "sötsaker" som man vill ta med sig hem.
Visst är den fin min burk?




I helgens CC som Pysslarna ordnade fick jag ihop bidrag till 3 av utmaningarna. Det var inte det mest pysselvänliga vädret med strålande sol och härliga vinterdagar, men många pysselglada tjejer trotsade solskenet och pysslade ihop flera fina bidrag.


I denna utmaning skulle ordet "Tillsammans" vara med, och jag gjorde en LO med bilder från i somras när några av mina grannar på ön ordnade en jättetrevlig grillfest för alla som ville vara med.



Här gällde det att använda så många spillbitar som möjligt. Det var kul att blanda färger och mönster hur som helst och inte tänka så mycket på om det passade ihop... Blev faktiskt nöjd själv (om man nu får säga det). ;-)



Sista tävlingen jag hann med var en kortutmaning med "måsten och förbud". Kortet fick inte vara kvadratiskt och inte innehålla spets eller färdigköpta blommor. Sen var det tvunget att det var minst 3 olika mönsterpapper, något i 3D samt halvpärlor/bling.

Det var vad jag hade att bjuda på denna gång.

Kram från mig!

/Ali


Kommentarer
Postat av: Annsia

Tack för din kommentar! Visst var det kul med CC. Din Sushi LO är så läcker! Jag tycker absolut att du ska vara nöjd med den.

2010-02-18 @ 18:20:30
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Eivor/Ejja

Vilken fiiiin burk!! Faller mig väldigt i smaken, det finns mycket fint i den butiken.



KRAM

2010-02-18 @ 22:16:42
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Annelie!! Vad kul att du tycker att det är fina prylar hos mig =) =)

Du hade hittat en riktigt söt burk! Har bara hört talas om den där butiken, måste nog göra ett besök snart. Själv har jag faktiskt nyss köpt en liknande burk från Tilda. Får nog visa den snart...



Vad mycket snygga LOs du har gjort!

Kram Johanna

2010-02-19 @ 10:06:11
URL: http://mysigalantligating.blogspot.com
Postat av: Maria i Råneå

Jag älskade din sushi LO, den fick min röst då det var dags för röstning. :-)

2010-02-21 @ 14:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0