Kors i taket...

... ett inlägg från mig!! Jag har ju fått en del små "gliringar" om att det är dags, och när man minst anar det så...

Det borde kanske bli ett låååångt inlägg med en resumé över de senaste 6 månaderna, men som alla vet har jag ju sååå fasligt dåligt minne, så det går ju inte... :-o  Fast några veckor bakåt minns jag iaf och då var jag på Pysslarnas julträff då vi förutom scrappade blev bjudna på julmat. Det var en supertrevlig helg och jag fick ihop några julkort och en LO.




Igår bjöd mamma mig och Jenny på middag. Hon hade slagit på stort och bokat bord på Cook´s Krog vilket var mitt andra besök där någonsin. Vi hade en jättemysig kväll med supergod mat. Det är kul att förgylla även vardagkvällar och inte alltid spara det roliga till fredag/lördag.

En till grej måste jag berätta innan jag avslutar... I höstas slog jag äntligen till och beställde inglasning av min balkong! Yeay!! Det blev klart precis i månadsskiftet sep/okt så jag har inte riktigt hunnit nyttja den så mycket ännu, men jag är iaf jättenöjd.

Före (den övre balkongen är min):


Efter:  :-)






Jag ska försöka återkomma innan det gått ytterligare sex månader, men för denna gång blir det inte mer... :-)

Kram
/Ali

Kommentarer
Postat av: Mammaria

Jaa, sanna mina ord! Plötsligt händer det...precis när man gett upp. Vilka fina julkort, jag gillar det med den knubbiga granen på. Tja, fast det kanske inte är någon gran...ser lite illa. Fin stämpel, den som det står godjulgodjulgodjulgodjul runt.



God Jul på dig, kul att du är i gång igen...



Kram

/Maria

2010-12-09 @ 20:04:41
Postat av: Mammaria

...glömde säga att det blev fint på balkongen, himla praktiskt och gulligt bord, fint med lyktan. Två frågor dock:

1) Var är Rosendahlssoffan

2) Finns det planer på att byta ut plaststolarna?



Love You!



/Maria

2010-12-09 @ 20:10:03
Postat av: Eivor / Ejja

Åååå så roligt att kika in här idag!!

Roligt att se alla julkorten också, har ju sett dem "live" , men det var jättefint att se dem tillsammans. Mysigt och lite julkänla fick jag, hmmm...undra om jag är svältfödd på scrappade julkort och jul över huvudtaget?? Måste börja spela julmusik snart hos oss!

Din balkong är ju sååå fin, väntar på inbjudan då bandet ska klippas ler. Bara ringa så kommer jag med långklänningen!



KRAM vännen och så ses vi snart!!

/Ejja

2010-12-10 @ 11:43:11
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Marianne

Ja, vad fina julkort och vad mysigt det blev på balkongen! Håller med Eja, skicka en inbjudan till invigningen!

Kram



Majsan

2010-12-13 @ 10:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0