Fynd i trängsel

I helgen har jag varit på loppis i Arcushallen. Det var som vanligt übertrångt och svårt att komma fram till borden, men jag lyckades i alla fall göra några små inköp. Dels några små grejer till systersonen men även ett FYND som verkligen gjorde det värt att vara där och trängas.  Hittade 2 st koppar från Pentik som jag länge har velat ha men inte nämnas köpa. Plötsligt stod dom där till ett löjligt pris och ropade KÖP OSS, och det kunde jag ju inte motstå, haha. Synd bara att det inte var fler, fast 2 är ju bättre än inga alls.... Hittade också en ljusstake som såg lite rolig ut som fick följa med hem.

 

I fredags var jag och kollegan Jenny bjudna på middag till kollegan Maria. Supertrevlig kväll med så jä--a god mat att vi nästan svimmade. Hon är så himla bra på att laga mat och att dekorera. Var förstås tvungen att ta några bilder... Sorry M, men jag bara måste visa lite... 



             

I dag har jag träffat Majsan och suttit och fikat och surrat bort ett par timmar på Åhlens café och det är alltid lika trevligt.
Nu börjar det kurra i magen så det är nog dags att fixa till en god söndagsmiddag. Ska genast börja improvisera lite i köket...

Jo, just det... Ni har väl inte glömt att dra tillbaka klockan en timme??

Ha en härlig vecka!

Kram
/Ali 


Kommentarer
Postat av: Majsan

Kul att se alla rätter som du berättade om! Ser verkligen smaskigt ut! Blev förresten så inspirerad av dina bilder att jag nu sitter och laddar upp en stor hög till Crimson.



Kram

2009-10-25 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0