Shoppat lite...

Som jag har skrivit förut har det ju varit lite si och så med min pysselinspiration, men nu börjar det kännas som att den är på väg tillbaka. I helgen ska jag till Kalix på Pysslarnas årsmöte kombinerat med träff. Det börjar redan i morgon kväll med middag och fortsätter sen både lördag och söndag, men jag kommer att åka hem på lördag kväll. Jag ser verkligen fram emot helgen, det ska bli jättetrevligt att träffa alla.
Jag har tom shoppat lite inför helgen. Tänkte att lite nya papper och stämplar skulle hjälpa inspirationen på traven...


Stämpelset från Inque Boutique/See d´s, Nightingale....



...blommor och brads...



... åsså några papper.

Väntar på några fler grejer, men de har inte hunnit komma. Hoppas på att de ligger i brevlådan i morgon!


Nu ska jag packa inför helgen. Åker direkt efter jobbet i morgon, så allt måste vara klart i kväll.

Ha en trevlig helg, det ska jag ha!!

Kram
/Ali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0