Pyssel och prylar

I helgen har jag varit på loppis i Arcus med mamma och syster. Vi kom dit några minuter innan dom öppnade och det var megalång kö. Jag hade visserligen en biljett som gjorde att jag hade kunna gå förbi kön, men kamratlig som jag är stannade jag och köade och huttrade med de andra...  :-)
Som vanligt var det mycket folk och trångt kring vissa bord men jag lyckades iaf fynda 2 glasburkar och en ljusstake som kommer att få flytta ut till stugan så småningom. Jag köpte 6 st jättefina dessertskålar också men glömde ta kort på dessa.

                


Tidigare i veckan var det 1-årskalas för Lukas. Jag köpte jättesöta blå/turkosa-randiga gummistövlar och en Bamse-huvjacka som också var blårandig. Han fick även ett färgglatt trätåg som man har som dekoration på bordet vid födelsedagar. Man sätter aktuell siffra i "loket" och ett ljus i varje "vagn".

Sen hade jag förstås gjort ett kort också, (tack Kristin för det söta elefantmotivet...):






Nu är det dags att ladda för en ny arbetsvecka.

Kram
/Ali

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad tycks om bilderna? :D

Postat av: Sussig

Härlig kö! Tur att man slapp stå där. ;)

Kortet är jättegulligt.

2009-05-12 @ 17:47:22
URL: http://sussig.blogg.se/
Postat av: Sussig

Kan du maila mig på [email protected] är du snäll.

Jag vill prata med dig om det vi diskuterade på mässan.

2009-05-12 @ 17:49:19
URL: http://sussig.blogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

Tack för att du handlade lite till mig. Vi måste ses så jag kan göra mig skuldfri. Gillar glasburkarna du hittade.

Kortet till Lukas killen blev superfint!! Du har färglagt jättefint.



KRAM!!

2009-05-12 @ 21:36:17
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0