Mera candy...

Jag hittade detta härlig blogcandy hos Lillblomman och kan bara inte låta bli att testa om turen kan vara på min sida den här gången. Kolla in så mycket fiiint!  
Vill ha, vill ha, vill ha....   Håller tummarna!!

 
Klicka på bilden och var med i utlottningen...


Jag vet att jag inte har uppdaterat här på länge, men snart ska jag visa några alster jag har gjort. Måste bara fota först...

I lördags samlades jag och några tjejer från Pysslarna och hade en miniträff. Jag bokade kvartersgården här i området så jag hade verkligen nära den här gången. Typiskt nog försov jag mig... fick en chock när jag vaknade och tittade på klockan... bloody hell. 20 minuter innan jag skulle vara på plats och låsa upp!! TUR att det bara var 150 meter från mitt hus, haha. Gick ner och öppnade och sen tillbaka och åt lite frulle...
Vi hade sen en supertrevlig dag. Tack tjejer för glädje och härlig inspiration.

Kram
/Ali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0