Vardagslunk och helgmys

Så... då var alla korta arbetsveckor över och vardagen tillbaka. Nu är det bara hela veckor ända fram till påsk... Jag har tyvärr inte kunnat njuta fullt ut av lediga dagar eftersom förkylning och magsjuka har avlöst varandra. Nu mår jag bra igen och det känns skönt.

I lördags var jag på stan och strosade omkring tillsammans med syster och söta systersonen Lukas. Det känns som att det är jättelänge sedan jag gick på stan. Behövde vanliga vardagskläder och hittade faktiskt några tröjor som jag slog till på. Sen var vi på Åhléns och fikade supergod pecannötspaj. Rekomenderas verkligen! På kvällen bjöd syster på middag så kvällen spenderades hemma hos dom och jag fick mysa med Lukas en stund till...



Visst är han en sötis... fniss.

På söndag var jag på kalas. Min vän A´s dotter fyllde 1 år! Snart 4-årige storebror tyckte dock att det räckte med kalas för lillasyster och att det borde vara hans tur nu...

Har även haft en beställning på ett kort som det inte skulle vara så mycket lull-lull på. Det var till en 70-åring och resultatet blev detta:

 


Kram från mig!

/Ali


Kommentarer
Postat av: Blommig

Vilken sötis alltså!



Verkligt fint kort du har gjort! Det ska liftas!

Ska bli kul att ses på lördag

kram

2009-01-13 @ 06:35:58
URL: http://shipp.webblogg.se/
Postat av: Eivor / Ejja

VILL HA en sån där "ring-grej" runt bradsen!!

Det är jättefint kort och lill-killen är verkligen tjusig.

Ses snart!

2009-01-15 @ 13:21:26
URL: http://eivor.blogg.se/
Postat av: Sussig

Himlars fint kort, och lillkillen går inte av för hackor han heller. Vilken snygging.

Väntar med spänning att på att få se vad du hann med på träffen i lördags.

2009-01-18 @ 14:25:07
URL: http://sussig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0