Välkommen...

... till min blogg.
Japp, det stämmer, jag har kapitulerat och skapat en egen blogg!!
Det är dock inte en blogg som kommer att uppdateras dagligen - långt ifrån - utan lite sporadiskt när andan faller på...
Mest kommer det att bli resultat av mitt pysslande, alltså egengjorda kort och scrapbooking som är en superkul hobby som min goda vän E drog in mig i för ca ett år sedan.

Jag håller på att ställa iordning en liten pysselvrå (med betoning på liten), så jag slipper ha köksbordet helt ockuperat av papper och prylar. Jag ska visa bilder på resultatet när jag är någorlunda färdig, och det borde inte dröja så länge för jag fick upp hyllor idag så det börjar arta sig...

Nu är klockan mycket så jag säger tack för idag och go´ natt!

Kram
/Ali


Kommentarer
Postat av: Eivor / Ejja

Välkommen till bloggvärlden!



Kram

2008-12-11 @ 09:15:48
URL: http://eivor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0