3:e advent

Det är inte klokt vad tiden går fort, bara drygt en vecka kvar till julafton... undrar när julstämningen ska infinna sig?
Har i alla fall gjort några små försök att få lite juligt här hemma:


Årets adventsljusstake... är inte så förtjust i "vanliga" så jag nappade på en idé jag såg i en tidning. Blev rätt nöjd själv faktiskt.

     

I går hade jag min årliga glöggkväll. Har velat lite hit och dit om jag skulle orka ställa i ordning nå´t iår, men traditioner ska man ju hålla på... Det var några som inte kunde komma, men vi var iaf ca 10 personer som drack glögg och knaprade på pepparkakor m mögelost (mums), knäck och annat julgodis. Fick en Hjortronglögg från Muddus i present, den var god och körbar (alkoholfri) så alla kunde smaka av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0