CC-bidrag

Pysslarna har haft en CC under veckan. Jag tänkte verkligen att jag skulle lämna in bidrag till alla utmaningarna, men det blev "bara" till tre...

1. Lifta Velonas LO:


Och så här blev min tolkning:



2. Färgutmaning. Skapa något i färgerna brunt, rosa och blått.

Jag gjorde ett kort:


3. Kortskiss med färgtema: lila, rosa och gult.


Det var ingen lätt färgkombination, men till slut blev det iaf ett kort...


Nu ska jag försöka stoppa min ankommande förkylning... kanske med en kopp te. Vet inte om det hjälper men det värmer och smakar gott i alla fall.

Kram!
/Ali

Kommentarer
Postat av: Annsia

Tack för den positiva feedbacken! :-) Härliga alster du har gjort!

2012-03-11 @ 19:30:18
URL: http://annsias.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej Annelie!



Tyvärr så kommer jag inte den 12 på träffen. Mina föräldrar kommer i morgon och med tanke på att jag bara ser dom 2-3 veckor per år så vill jag inte fara bort en hel dag. Annars hade jag gjort mitt bästa för att komma. :) Hoppas ni andra får det trevligt och att jag kan komma oftare på träffarna till hösten. Kram Anna!

2012-05-10 @ 21:49:33
URL: http://mammaanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0