Åååk!

För ett tag sedan gjorde jag en LO med foton från förra vintern när systersonen åker pulka hemma på gården.
Det är ingen stor pulkbacke men är man bara 2,5 år så är det ändå spännande.



Jag är inte så bra på att hålla koll på vilka papper jag använder, men här är det till största delen papper från PION Design (dock ej det blå med vita bollar på). Hittade också "snöbollar" på en metalltråd som jag har köpt någon gång förut. Dom passade bra att använda som en förlängning av bilden med pojken som kastar snöboll längst ner vid journalingen.

Nu ska jag försöka skapa något till SkrapGalens CC som pågår för fullt.
Det stormar sjukt mycket ute så det är perfekt pysselväder!

Kram!

/Ali

Kommentarer
Postat av: TinaLinn

Vilken härlig LO =) Blev påmind om att jag har liknande foton på min 4 årige brorson när han var i ungefär den åldern. Kram!

2012-02-20 @ 22:29:05
URL: http://tinalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0