Påskkort

Just nu pågår det en CC på Scrappiz som håller på tom 25/4.
Jag har gjort ett bidrag till en av korttävlingarna. Det är en skisstävling och så här blev mitt kort:


Jag har även denna gång använt papper från PION Design!

I torsdags var jag och E bjudna till A på middag och scrapkväll. Vi fick fantastiskt god mat och gott vin. Sen provade vi göra minialbum av papperspåsar!! Jag har velat prova det sedan jag såg några tjejer i Skellefteå som hade gjort jättefina album. Nu blev det av och det var riktigt kul. Mitt är inte klart ännu, och det lär nog ta ett tag, men jag ska visa det när det blir färdigt.

Kram från mig!
/Ali

Kommentarer
Postat av: Jenny - Pion Design

Vilket vackert kort!

Gillar färgkombinationen

2011-04-25 @ 22:04:28
URL: http://www.piondesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0