Söndag

Då är det söndag igen, och som vanligt har helgen varit några dagar för kort... ;-)

Igår var jag på inflyttningsfest. Det bjöds på jättegod mat och dryck och var väldigt trevligt. Tog taxi hem vid ett-tiden vilket kändes som en lagom tid. Kunde dock inte somna förrän framåt tre ungefär.
Idag har jag tittat på reprisen av mel.festivalen (urrk) och sen herrarnas skidlopp från igår kväll vilket var betydligt mer underhållande; guld + brons! Hurra hurra!! :-)
Lilla systersonen har fått magsjuka, och jag som träffade honom igår... Var dock inte så supernära så jag klarar mig säkert från det.
Nu på tisdag ska jag på hudvårds"klass". Jag är så jäkla torr i ansiktet så här års och borde bli bättre på att använda nattcreme, så jag ska se vad dom har att erbjuda.

Nu ska jag byta gardiner i köket!

Ha en trevlig söndagkväll.

Kram

/Ali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0