Vår i luften

Nu börjar det äntligen bli lite varmare ute. Solen skiner och det är härligt att känna att den även värmer upp våra vintersinnen så man blir piggare och faktiskt också lite gladare. Häromkvällen när jag var på cykeltur tog jag några bilder på knoppar som är på väg att slå ut, här ser ni två av dem...




Ikväll är det melodifestivalen och det måste man ju se... Jag ska bjuda syster med familj på middag och sen ska vi kolla på festivalen. Som självutnämnda experter kommer vi naturligtvis att kommenter låtar, kläder och frisyrer, fniss.
Jag undrar vad Ernman egentligen har för chanser... jag tycker att låten är helt ok (trots att man inte alltid hör vad hon sjunger) så jag hoppas att det går bra, men någon vinst tror jag nog inte på.

Nu ska jag åka och handla till middagen.

Kram
/Ali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0